Verhuur ruimten Kerkelijk Centrum 'de Voorhof'
Adres: Torenstraat 16 – 3281 XP Numansdorp

'De Voorhof' bestaat uit een aantal ruimten die kunnen worden gehuurd t.b.v. activiteiten welke niet strijdig zijn met de identiteit van het gebouw. Te denken valt aan vergaderingen, cursussen, workshops, zakelijke bijeenkomsten, feesten, verjaardagen, bruiloften, maar ook condoleances of uitvaarten. Wij verhuren niet t.b.v. jeugd- en examenfeestjes. De zalen worden op zondagen niet verhuurd. Kerkactiviteiten gaan te allen tijde voor. 'De Voorhof' beschikt over gratis WIFI.

De zalen worden verhuurd per dagdeel. Een dagdeel is globaal ochtend (8:00 tot 13:00 uur), middag (13:00 tot 18:00 uur) en avond (18:00 tot 23:00 uur). Qua eindtijd houden we uiterlijk 24:00 uur aan, maar het is geen probleem als daarna nog wordt opgeruimd.

Als enige voorwaarde stellen we een 'verplichte' afname van koffie en thee via de aanwezige koffie-apparatuur. Prijzen zijn incl. suiker/melk etc. Desgewenst kan de verdere catering in overleg met een lokale cateraar afgestemd worden, waar wij u graag mee in contact brengen.

Prijzen op aanvraag. Voor verhuur met een repeterend karakter kunnen maatprijzen afgestemd worden. De kosten worden achteraf middels een (digitaal verzonden) factuur in rekening gebracht.

Grote Zaal
Van onze grote zaal kan middels een schuifwand 2 zalen gemaakt worden.

Bij een groep tot ca. 60 personen kan de vouwwand dicht blijven. Voor een groep tot ca. 100 personen is de gehele grote zaal nodig. De aanwezige keuken grenst middels een open bar direct aan deze zaal en is voorzien van een grote koelkast, combimagnetron, inductiekookplaten en een professionele snelle vaatwasser. Qua catering kan alles in eigen beheer geregeld worden en mag van al het aanwezige bestek, servies etc. gebruik gemaakt worden.

Tevens grenst het buitenterrein van 'de Voorhof' aan deze zaal en kan hier bij goed weer ook gebruik van gemaakt worden (inclusief buitenmeubilair).

De zaal is voorzien van een geluidsinstallatie en beamer.

Vergaderzalen
'De Voorhof' beschikt over 2 zalen die geschikt zijn voor vergaderingen voor respectievelijk 10 en 16 personen.

Zolder
De zolder van 'de Voorhof' is een gezellige zaal voor ca. 20 personen. Deze zaal is via een trap te bereiken. De zolder heeft een kleine bar en beschikt over een klein keukenblok.

Voor vragen of reservering kunt u mailen naar: beheerder.hk@kerknumansdorp.nl